Employer branding

O sympatii wyrażonej w procentach

Walentynki czuć w powietrzu. Każda firma składa pracownikom życzenia. Funkcjonują poczty walentynkowe, rozdawane są “serduszkowe” upominki, a na socjalach aż roi się od różanych życzeń i zdjęć. A gdyby tak zastanowić się nad drugą stroną medalu – czyli nad sympatią pracowników do firmy? Czy taka relacja funkcjonuje? Co daje ona firmie, a co pracownikom? I co ma do tego eNPS? Sprawdźmy.

Rekruterski przewodnik o niewstydzeniu

Ostatnio na zajęciach ze studentami rozmawialiśmy o rozmowie rekrutacyjnej, pytaniach, jakie padają w trakcie, ale też o rekruterach. To nie był pierwszy raz, kiedy sypię głowę popiołem i zwyczajnie się wstydzę, bo ocena działań rekruterów nadal pozostawia wiele do życzenia, a przecież tyle się mówi i pisze o dobrych praktykach. To może ja dodam swoje trzy grosze.

7 godzin rekrutacji

Kiedy ponad rok temu zmieniałam pracę, czułam podekscytowanie. To była przemyślana decyzja, którą po tych blisko 13 miesiącach mogę nazwać strzałem w dziesiątkę. Wiele się nauczyłam, jeszcze więcej przede mną. Z rumieńcami na twarzy dzielę się tym, jak wróciłam na właściwe zawodowe tory.

Emocje jak malowane

Komunikacja obrazkowa jest naszą codziennością. Czy tego chcemy, czy nie, używanie skrótów, memów czy emoji stało się normalnością i standardem. Zaczęłam się zastanawiać, jak bardzo uwydatnianie emocji w komunikacji rekrutacyjnej i tej z pracownikami jest pomocne. Czas przyjrzeć się emocjom.